+ BRUNEI TIME +

Friday, June 13, 2008

My friday morning

Wow...today is friday, the 13th lh...ehe...ring a bell??? the thriller trilogy a...aku lg d hstl ni...cna ni? wat if...how if...wa!!! haha...mcm strez usulku...nada lh...ok kali a, mana ada stalker d sini ni...f mau, kmi brterus terang kali a...apakn? i better eat my stress free pills nw coz i don't sound right? am i losing my mind? wat if...how if...i'm the stalker? panat eyh...*LOL* jgn mare...semua ini hanyalh rekaan semata2...huhu...

Juz finished doing cleaning campaign d hstl...it was tiring but fun indeed!!! Yg sioknya...my group main air...haha...tp nda lama a2 karing tia blik...coz 2dy is HOT!...iath tu...leena...f ko ada, lg kami siuk tu...coz c sur & khaty sama grp wif me...n c khaty lh malar jd mangsa, t kana air sja..juz imagine seluarnya till waistnya ani bh bsah oleh kami...ehe...tp, udh kn mkn...karing tia...ehe...miz u oredi babe!!! tpnya kn, f ko ada td, ko pun kmi siram sma air...biar ko kebasahan.. *my evil laugh* apakn...ehe...

Aftr dis...i wana fully concentrate buat my HRM & revise ITF coz ada xm esk...huhu...nw, aku kn ZZzzZZ dulu ayte...ehe...

Truly soaked wif water & clean...Neesa


No comments: